niedziela, 26 lutego 2012

...kociaki:)

Witajcie:)
Czas mi szybko zleciał w ostatnim tygodniu.
Sporo zaczęte i prawie nic nie skończone.
Jednak w locie stworzyłam dwa kocury na klamkę.
Oto one:
 ...oraz w kropki...
Mam nadzieję, że rozweselą Wam kolejne lutowe dzionki. 
Przypominam jeszcze o trwającym u mnie candy serwetkowym.
Zapisy tu.
A co można zrobić z serwetek:
- ozdobić różne przedmioty (decoupage),
- efektowną tkaninę (decoupage na tkaninie)
- ozdobić stworzyć papier do scrapbookingu
oraz 
wiele różnych pomysłów, 
które mogą Wam przyjść do głowy.

Pozdrawiam
Malutka

13 komentarzy:

  1. Świetne kocury
    A i pomysły z serwetek też fajne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama się gęba do nich śmieje

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kocury bardzo optymistyczne :-)
    oj takich potrzeba przy obecnej pogodzie :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne kocięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropkowy kociak z mega oczami jest bajerancki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ! Ten z wytrzeszczem .... W sensie w grochy i ogromnymi oczami bardzo mi się podoba , jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kociaki:) Choć ten z oczyskami olbrzymimi jest tyle uroczy co lekko przerażający:D a sam pomysł rewelacyjny:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń