niedziela, 11 marca 2012

... exploding box dla teściowej

Witajcie:)
Dziś prezentuję Wam pudełko exploding box, 
 który był specjalnie przygotowany na urodziny mojej teściowej.
(kwiatek żółty, ćwiek ze http://sklep.scrap.com.pl/)
Niestety nie sfotografowałam razem z życzeniami.
Zapewniam, że pojawiło się tam wiele ciepłych słów.
 
 Dziękuję Wam ostatnio za ciepłe słowa, 
które były mi bardzo potrzebne:)
 i 
rozgrzały moje serce.

Zapraszam do rozgoszczenia się 
w moich Szufladowych progach.

Pozdrawiam
Malutka
:)

5 komentarzy:

  1. Miłe słowa dla teściowej to cudowne biorąc pod uwagę obiegową opinię o teściowych.Pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko
    Bardzo eleganckie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko ;)Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo subtelne, minimalizm i elegancja w jednym

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne cudeńko stworzyłaś. Tak dalej kobietko :) Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń