wtorek, 20 marca 2012

... kreatywny weekend

Witajcie!!!
W sobotę miałam przyjemność spotkać się z Kreatywnymi Kujawiankami.
Tematem spotkania było decoupage. Kursik przygotowała Ola, cenne uwagi dorzucała Iza i ja.
Zdjęcia ze spotkania są autorstwa Marty.
A TU może zobaczyć inne zdjęcia.
Na początku miałam dużą przyjemność obejrzenia cudnych albumów Brises.
Później zabrałam się do pracy.
Ozdobiłam ramkę, 
choć wymaga jeszcze sporo dopracowania.
Czekam na jakąś wolniejszą chwilę.
A to są wszystkie nasze spotkaniowe wytworki.
Oczywiście była wymianka kobieca.
Ja stworzyłam 2 podkładki pod kubek z wikliny papierowej, 
które trafiły do Offcy,
a mi udało się wylosować cudną chusteczkę 
na dobre i złe dni,kilka mądrych słów, oraz coś słodkiego właśnie od Offcy.
Dziękuje dziewczyny za twórcze spotkanie, 
na którym naładowałam swoje baterie.
Wiosennego tygodnia:)

Pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. Spotkanie jak widać udane

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za aniołka. Jest śliczny.
    Pozdrawiam Iza.

    OdpowiedzUsuń