sobota, 10 marca 2012

...weekedowo:)

Witajcie:)
Miałam trudne dwa tygodnie. 
Na szczęście powoli wszystko wraca prawie do normy.

Informuję, że wysłałam już nagrody mini candy serwetkowego.
Przygotowane przez mnie zestawy wyglądały tak...

Poleciały do szczęściar...
 Przepraszam za mały poślizg i średnie zdjęcia.
Do tego zaprezentuję Wam dziś notes, 
który powstał pewien czas temu.
 Troszkę błyszczący:)
Rozjaśnił moje smutki,
 dlatego zgłaszam na wyzwanie craftfunu 

Życzę samych przyjemnych chwil 
przepełnionych ciepłymi promykami słonka.
To one dodają siłę, by wstać kolejnego dnia.

Pozdrawiam
Malutka
:)

11 komentarzy:

  1. Notesik śliczny, a zwyciężczyniom gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes fantastyczny...a zwyciężczyniom gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten Twój notes- taki optymistyczny:)

    pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26
    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj rozpakowałam serwetki! dziękuję :) już na kilka mam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie wiosenny notes! dziękuję za udział w wyzwaniu Craftfun:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam za ciepłe słowa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten notesik i jakie profesjonalne przeszycia. Wow.
    Pozdrawiam jako DT CraftFun ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny notes i bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń