niedziela, 11 marca 2012

...wyróżnienie

Witajcie:)
Dostałam wyróżnienie 

Bardzo dziękuję
.Jest mi ogromnie miło:)

Zasady obowiązujące w zabawie to:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby,
od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o
sobie.
4. Nominowanie 10 osób

Oto fakty o mnie:
- ostatnio brak mi czasu na blogowanie i jest mi z tym źle...
- tęsknię za morzem, zapachem tulipanów, truskawek i polnych kwiatów,
- lubię spacerować przy zachodzie słonka,
- tworzyć dla innych,
- lubię swoje dwie urocze świnki,
- uwielbiam zanurzyć się w swoim craftroomie:)
- ostatnio uwielbiam czekoladę i jem bez ograniczeń- muszę nad tym popracować...

Wszystkie blogi są wyjątkowe, dlatego proszę się częstować wyróżnieniem:)

Życzę wszystkiego dobrego:)

Pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję wyróżnienia :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za miłe słowa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń