sobota, 14 kwietnia 2012

...candy wiosenne

Witam Was serdecznie :)
Z okazji moich zbliżających się imieninek,
 chciałabym obdarować kogoś
 zestawem przygotowanym przez mnie.

Oto co otrzyma 
szczęśliwy posiadacz.

Dwie ramki do zdjęć, pudełeczko na skarby 
oraz
 podkładkę na świeczki.
Tworząc zestaw 
wykorzystałam 
technikę bielenia i decoupage.
Niektóre elementy zestawu pokazywałam wcześniej na blogu:)

Aby stać się właścicielem należy...

Zostawiamy komentarzyk pod postem. 
Umieszczamy informację na swoim blogu + zdjęcie o candy.
Tylko Ci co posiadają swojego bloga.

Zapisy trwają do 4 maja 2012 w dniu moich imienin.
Ogłoszenie wyników następnego dnia.
No to kto pierwszy?
Pozdrawiam
Malutka
:)

82 komentarze:

  1. To ja też się zapisuję.. to moje ukaochane niebieskości :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Staję w kolejce po te śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ja też :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje się jako kolejna, cudności do wygrania.

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak kojarzę te ramki :D
    chętnie je przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem siódma. może mi się poszczęści?
    pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne przedmioty i w dodatku w moim ulubionym kolorze. Jakże więc nie spróbować szczęścia?? Staję więc w kolejce i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądałyby w moim pokoiku :) Niebieski kolor to mój ulubiony. Więc ściskam kciuki aby w moje łapki wpadły te śliczne drobiazgi.
    Pozdrawiam!!! Chasia

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście i mnie nie może zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na takie cuda muszę się zgłosić! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękności
    Oczywiście, że się zapisuje

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No oczywiście że nie może mnie tu zabraknąć - ustawiam się po Twoje cudeńka :-)
    info na moim blogu kwiatynatury
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełeczko na skarby... oj kusi mnie najbardziej, stoję cichutko w ogonku licząc na łut szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko piękne. Dopiero zaczynam brać udział w candy, niedawno założyłam bloga i dopiero dochodzę do tego w jaki sposób cokolwiek na nim umieszczać. Może mi się poszczęści (choć biorę pod uwagę fakt, że jeszcze nigdy w życiu niczego nie wygrałam, cóż poradzić ;-) Myślę, że skoro zaczynam od udziału w candy, niebawem i ja jakieś ogłoszę. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne słodkości ,uwielbiam niebieskości ,więc się zapisuję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności, te niebieskie kwiaty są cudne;-)
    Chcę, oczywiście,że chcę być wylosowaną.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na rameczki już mam miejsce :D
    cudnie sie prezentują ;)
    zapisuje sie z przyjemnością ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez mam wielka ochote na te niebieskie cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie wezmę udział:)
    http://agabizu.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie, chętnie bo uwielbiam niebieskości.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tu za Ania trafiłam i zapisuje się z miła chęcią ..deku to dla mnie czarna magia a niebieski jest moim ulubionym kolorem ..pozdrawiam Viola i lecę oglądać bloga ...

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja dopisuję się obiema rękami i zawczasu składam życzenia imieninowe:
    radości, uśmiechu i niewyczerpanej pasji tworzenia :)
    a przy okazji zapraszam na swoje candy:
    http://arteria-art.blogspot.com/2012/04/pierwsze-candy.html
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również ustawiam się w kolejce po te skarby :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się również :)
    Takiego pięknego candy nie można przegapić :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam serdecznie i zapisuję się pełna nadziei :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto pierwszy? Ja - trzydziesta pierwsza! Urocze drobiazgi, już myślę pozytywnie, by mechanizm losujący wyciągnął numer 31:)
    Pozdrawiam serdecznie:
    http://przedzalniarozmaitosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce po śliczny zestaw. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niebiesko, pięknie, wiosennie:) To ja poproszę ten cudny zestaw:)
    Dzień dobry tak w ogóle - dziś tu jestem po raz pierwszy i idę zwiedzać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny ten zestaw, taki "niebiański", oczywiście, z wielka przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ahh.. wspaniałe candy, pudełko na skarby bardzo by mi się przydało :)
    Zapisuję się !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. O jejku, ale śliczne rzeczy!!! Staję w kolejce oczywiście, bo przejść obojętnie obok zwyczajnie się nie da:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się :)
    banerek w pasku bocznym
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny zestawik! Informacja o Twoim candy pojawi się w pasku bocznym mojego bloga oraz w notce - tutaj: http://swiat-roccki.blogspot.com/. Dodaję też do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale słodkości, proszę i mnie dopisać do listy chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy w Twoim candy
    zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Same slicznosci:))zapisuje sie:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo jakie śliczności ;];];] ustawiam się w kolejce :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. och bardzo mi się podoba wszystko! ta technika jest dla mnie jeszcze zagadką, dlatego zapisuję się, może mi się poszczęści! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny blog!
    Dodane Candy na www.oczekujac.blogspot.com

    Świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja się z wielką chęcią zapisuje, zapraszam też na cukierki do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudne ramki :-) trafiłam tu w poszukiwaniu interesujących przedmiotów - niedługo czeka mnie przeprowadzka :-)

    Zapisuję się koniecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam, podlinkowany banarek już na moim blogu. Teraz tylko pozostaje niecierpliwie czekać na wyniki losowania :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Staje dzielnie w kolejce in zapraszam do siebie na Candy:)
    http://www.arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne przedmioty! :) Zapisuję się z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam!zakochałam się w tym zestawie.Sama od niedawna zaczęłam używać techniki decoupagu i jestem teraz maniaczką;-) wezmę udział w konkursie z wielką przyjemnością ^^
    http://www.kaoriart.blogspot.com/
    ja też ogłosiłam candy zapraszam do udziału ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. zgrabny zestawik, przydałby sie do mojej ,,kujawskiej" kuchni, zapisuje się i ja może będę miała szczęście

    OdpowiedzUsuń
  50. To i ja grzecznie staję na końcu kolejki wdychając do tych błękitów ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja nie moge :D jakie cuda! Koniecznie muszę się ustawić w kolejce po te śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne niebieskości. Zapisuję się i zapraszam do mnie na bloga.

    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie sypialnia w błękitach więc zapisuję się z przyjemnością i liczę na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  54. moze w koncu szczescie sie do mnie usmiechnie:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne niebieskości! Już ja bym znalazła na nie miejsce. Tak więc czym prędzej ustawiam się w ogonku chętnych łasych na takie cudeńka! Pozdrawiam i zapraszam Cię jeszcze dziś na mije candy na agusiowe-pole.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny zestaw :) Oczywiście staję w kolejce i zapraszam na moje Ślubne Candy losowanie każdego 22 dnia miesiąca aż do września! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja sie ustawie w kolejkę :)
    model-angeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję się z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  60. Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Boże jedyny w ostatniej chwili, ściskam kciuki podwójnie na te wspaniałości, choć szczęście maja ci inni ja sie nie poddaję i zapraszam do Piecuchowa Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  62. Ojej, jak ja mogłam to przeoczyć, zapisuję się bardzo chętnie.papa

    OdpowiedzUsuń
  63. Po raz drugi, ponieważ podałam zły adres bloga. ;)

    www.studiomelmana.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się i ja mam 4 maja urodziny, więc licze na prezent ;), zgaduje że masz na imię Monika, mój blog:
    http://joasiaart.blogspot.com/
    Odrazu pisze że nie umiem jeszcze umieszczać banerów więc umieszcze link, mam nadzieje że to też się liczy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również się dopisuję i zapraszam na Candy u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczności!! Bardzo by mnie uradowały - mogłabym w jednej oprawić zdjęcie swojej córki, a w drugim swojego małego nowego krasnala, który ma zawitać lada dzień.

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszamy się :) michalinkamamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. jak mogłabym się nie zapisać jak te prezenty takie cudne....

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja się zapiszę, no może nie pierwsza, ale tak samo chętna:):)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękne "przydasie", w sam raz na mój balkon, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudny komplet, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  73. Chyba jeszcze zdążyłam :) http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. z chęcią ustawiam sie w kolejce
    Banerek na: http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń