poniedziałek, 30 kwietnia 2012

... drugie życie

Witajcie:)
Troszkę mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że się leniłam.
 To do mnie niepodobne.
W takim razie zaczynam od pokazywania zaległości:)

Nadałam drugie życie 
...bucikom znajomej (straciła ozdobę na prawym bucie)

...i bluzce.

Po liftingu buciki wyglądają tak

...a z bluzki "zrobił się" szalik.
Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i powstała broszka koronkowa:)
Nawet nie wiecie ile radości sprawiło mi ich przerabianie.
Takie coś z niczego:)

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pozostawione tam i ówdzie, 
które dają sens działania:)

Przypominam o zapisach na moje candy,
 które trwają do piątku.
Zapisy TU

Jutro pokażę kolejne zaległości:)
Pozdrawiam
Malutka
:)



8 komentarzy:

  1. Buciki wyglądają nawet lepiej niż wcześniej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to wszystko przerobiłaś, zyskało zupełnie nowego wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły :-) pozdrawiam słoncznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lifting wyszedł naprawdę świetnie :). Super pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysły:) fajnie wyszedł ten szalik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo!!! Cudo:) Ależ masz zdolne rączki, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. talent !! :) ja bym wg pomysłu do tego nie miala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja kreatywność nie zna granic
    Piękny recykling

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń