środa, 18 kwietnia 2012

...wiosna

Witajcie:)
Niby już po świętach, no i nie wypada pokazywać już ozdób wielkanocnych, ale co tam.
Po pierwsze są one raczej wiosenne,
 a po drugie to były szczęśliwe święta,
 bo wygrałam co nieco.
Zaległe jaja styropianowe,
 które ozdobiłam papierem ryżowym.
...w pomarańczu...
 ... jakby z zieloną kokardką ...
 ...w różu...
Jeszcze goszczą się w doniczkach.
Nie mam serca ich schować

A oto wygrana, która przyleciała do mnie od Kasi.

Piękna róża i super woreczek z wieżą eiffla.
Siedzę i wzdycham.
Dziękuję Kasi za cudną wygraną.

Życzę wszystkim słonecznego dzionka:)))

Pozdrawiam
Malutka
:)

P.S.Trwają zapisy na moje candy:)

7 komentarzy:

  1. zawsze lubiłam takie wielkanocna jajeczka :)
    takie małe ale klimat wprowadzają swiąteczny :)

    PS Candy u mnie na blogu - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne jajeczka,
    gratuluje wygranej, pozdrawiam:)
    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jakoś nie mogę się rozstać z wielkanocnymi dekoracjami, zwłaszcza że za oknem ponuro! Śliczne jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prezenty, gratulacje a ozdoby bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że nie możesz rozstać się z tymi ozdobami, bo rzeczywiście wyglądają ślicznie. Super jajeczka :)
    A wygranej gratuluję i po ciuchu zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie miałabym serca ich chować
    Jajeczka wyglądają cudnie
    Tak świeżo i wiosennie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę,ze przesyłka dotarła:) Pozdrawiam serdecznie.A ozdoby śliczne, żal się rozstawać z takimi cudeńkami.

    OdpowiedzUsuń