piątek, 13 kwietnia 2012

...wygrana, komódka i ...

Witajcie:)
Można powiedzieć, że w te święta poszczęściło mi się.
Wędrując po Waszych blogach, 
zostawiając wielkanocne życzenia,
 zajrzałam również do ArtNova24, która ogłosiła konkurs na koszyk wielkanocny. 
Przy okazji życzeń zgłosiłam swój koszyczek na konkurs.
No i udało się wygrać.
Właśnie wyczekuję listonosza.
Z tej radości wykończyłam
zapalczaną komódkę.
Oto ona...

A na jutro przygotowałam dla Was niespodziankę.
Koniecznie zajrzyjcie.
ZAPRASZAM!!!
Życzę miłej 13
 i 
twórczych chwil.
Pozdrawiam
Malutka

7 komentarzy:

  1. cudna komódka :O) dziękuję kochana za tak cudną kartkę jajo. Urocza i jakże miłą niespodziankę mi sprawiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:)
    Cieszę się,że mogłam sprawić Ci radość:)
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna komódka :) Wpadnę jutro koniecznie do ciebie w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka! Też lubie takie miniaturki.. Gratuluję! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie cudo z pudełek po zapałkach
    Niewiarygodne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń