poniedziałek, 14 maja 2012

...kolczyki - XIII wyzwanie CraftManii

Witajcie:)
Nie mogłam się powstrzymać
 i 
z przyjemnością stworzyłam kolczyki
 na wyzwanie XIII w CraftManii.

Praca biżuteryjna z elementem scrapkowym.
Ja wykorzystałam kwiatki.
Oto moje efekty:)
Oczywiście jak wpadłam w wir pracy to powstało kilka par:)
Prace biżuteryjne można wykonywać do końca maja.
Może któraś z Was da się namówić?

Dziękuję wszystkim za kciuki w sprawie mojej świnki.
Ogłaszam, że Mały ma nieograniczony apetyt
 i 
przybiera na wadze.
Właśnie zjada kolejne śniadanie:)

Lecę nadrabiać twórcze zaległości:), 
a efekty w najbliższych dzionkach.

Spokojnych chwil
 pachnącymi konwaliami i bzem.

Pozdrawiam
Malutka

5 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki :). Pomysłowe zastosowanie różyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki sliczne, super ze swinka wraca do formy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zastosowanie różyczek ;) A jak się znudzą kolczyki można spowrotem wrócić do pierwotnej funkcji kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przepiękną paczuszkę :) Kolczyki super pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń