wtorek, 1 maja 2012

...moje pierwsze baleriny

Witajcie!!!
 Zapisanie się na candy u Llooki 
zainspirowało mnie
 do stworzenia własnych balerin.
Widząc tak długaśną kolejkę chętnych postanowiłam sama zakasać rękawy i zrobić.
 Forma pochodzi z książki "Przytulne dekoracje", 
którą zakupiłam jakiś czas temu.
Tak oto powstały moje baleriny,
a to zbliżenie na kwiatek.

Blogger mi znowu przekręcił zdjęcia.
Mam nadzieję, że to nie będzie przeszkodą w oglądaniu.

Życzę miłego weekendu majowego:)
pełnego ciepłych chwil, 
a sobotę zapraszam na wyniki moje candy:)
Zapisy TU do 4 maja do godzinny 24.00.
Lecę odpoczywać:)
Pozdrawiam
Malutka
:)

16 komentarzy:

  1. Malutka piękne baleriny
    No i gratuluję wygranej w moim candy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze :) świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na konkurs :
    http://pierwsze-kroki.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. no baleriny pierwsza klasa :D

    mi się wydają na razie zbyt trudne ;)

    a z tym blogerem to masakra, mi też przekręca foty. wtedy wracam na html i tam wstawiam foty i potem dopiero edytuję na zakładce "nowy posta" - ale lipa, bo wszystko trwa dwa razy dłużej ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne.. też o takich marzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no śliczne Ci wyszły te balerinki :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty jesteś zdolna babeczka - są śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne!!!Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  9. fajniutkie i w bardzo ladnych kolorkach:)a czy ja moglabym prosić o kopię instrukcji?sama chcialabym sobie podobne uszyć a niestety nigdzie nie moge znaleśc ani szablonu ani tutoriala.:)Wszystkiego dobrego w dniu imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są super, bardzo gustowne, podziwiam za zdolne paluszki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne baleriny .Podobają mi się bardzo i kolorystycznie i pod każdym innym możliwym względem.

    OdpowiedzUsuń