czwartek, 21 czerwca 2012

...różności

Witajcie:)
Po długim czasie powracam.
Działo się sporo w każdym obszarze.
Dziękuję wszystkim za ciepłe słówka odnośnie Małego:)
On też Wam dziękuje:)
W ostatnim czasie udało mi się skończyć pudełeczko.
Technika decoupage + bielenie.
A oto efekt.

Powstał również królik Ludwiś oraz mała broszunia.

A oto zdjęcie z nową właścicielką.
Czyż nie uroczy widok:)?

Z okazji zbliżającego się Dnia Ojca polecam kursik na karteczkę w kształcie koszuli:). 
A oto mój nowy domownik:)
Oto Bajzel...
Tu można przeczytać o Bajzlu
Pozdrawiam wszystkich 
życzę dużo radości 
w ten mokry dzionek:)
Pozdrawiam
Malutka
:)

8 komentarzy:

  1. Błażej jest śliczny
    Dziękuję za kursik
    muszę skorzystać
    Króliczek i pudełeczko cudowne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludwis uroczy wraz ze sliczna wlascicielka:))

    Gratuluje nowegodomownika:) Bajzel wyglada zawadiacko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się , że już nastrój u Ciebie lepszy - jestem pewna , że Bajzel będzie u Ciebie szczęśliwy :)
    Ludwiś cudny , a w duecie z nową Właścicielką wygląda przeuroczo .
    Dzięki za namiary na kursik - zawsze mi się wydawało , że takie kartki są trudne do wykonania ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne pudełeczko, króliczka juz podziwiałam na fejsie, a Bajzel słodki i jakie ma fajne leżonko

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliś śliczny i uroczo z nową właścicielką wygląda:)
    a Bajzel bardzo kudłaty ale śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności! Króliczka już widziałam na FB! a poczochrana świnka- wygląda bardzo sympatycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne twory!!!
    W królasku zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;)
    Prosiaczek... miód, uwielbiam takie kosmate świnki :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Królik mega! A zdjęcie z jego nową właścicielką rozczula.

    OdpowiedzUsuń