poniedziałek, 2 lipca 2012

...etykiety i wygrana

Witajcie:)
W tym roku zaszalałam i zakupiłam troszkę doniczek na balkon.
Obecnie dookoła jest zieloniutki.
Obsadziłam miętą, tymiankiem, bazylią, sałatą.
 Znalazło się nawet oregano. 
Posiałam też koperek, marchewkę i pnie się szczypiorek.
Wykonałam też etykiety z kolorowych patyczków i farby tablicowej.





Życzę pachnących chwil.
Pozdrawiam
Malutka
:)

P.S.Wygrałam candy w Scrapbutiku:)
Już nie mogę się doczekać jak zmacam wygraną.
Wyczekuję listonosza:)

8 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej :) ja teraz też czekam na swoje nagrody, masz bardzo zielony balkon, ja u siebie w domu chcę mieć zioła przez cały rok (teraz szukam dla nich miejsca)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile roślinek
    Pewnie na balkonie pachnie przyprawami

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne roślinki i pewnie zapach wnosza niesamowity :)
    Gratuluję wygranej szcześciaro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pacnie dziewczyny niesamowicie:)
    Dziękuję Madzik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wo sobie wymyśliłaś, bardzo ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak własna uprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też zieloniutko, a właściwie było- bo bazylia i mięta już się suszą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie zieleniutko u Ciebie :) I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń