poniedziałek, 23 lipca 2012

...niespodzianka i broszunie młodego pokolenia:)

Witajcie!!!
Za mną bardzo miły weekend.
W sobotę odebrałam z poczty
niepodziewaną przesyłkę z przydasiami z Scrapbutiku.
Myślałam, że wygrałam zestaw Ladybug i koniec.
A tu taka niespodzianka.
Same zobaczcie.
Myślę, że nie jedna z Was by oszalała.

Cztery arkusze tekturek tildowych,samoprzylepne kryształki i perełki oraz wstążeczka.
Raz jeszcze dziękuję!!!
Z miłą chęcią wykorzystam je na urlopie.
 Zapowiada się robotnie:) i twórczo.
Zacieram rączki.:)))
W sobotę zaplanowane miałam szycie,
 ale niestety nie udało się skończyć, 
bo nitki mi zabrakło.:(((
Także musicie jeszcze uzbroić się w cierpliwość.

Jednakże pokażę Wam, co młode pokolenie stworzyło pod moim kierunkiem.
Broszunie puchate:)

 Mają talent prawda?
Dziękuje za ciepłe słówka.
Życzę w końcu ciepłych dzionków.
Łapcie promyki i zamykajcie je słoiki, aby było co nieco na zimne brr wieczory.
Pozdrawiam
Malutka
:)


3 komentarze:

  1. Bardzo fajne broszunie :) zdolne to pokolenie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prezenty, a broszunie urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Och to wspaniałe prezenty! Gratuluję:)

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń