czwartek, 16 sierpnia 2012

...Anielice i zagadka:)

Witajcie:)
Jak miło wrócić i zastać coś niespodziewanego w skrzynce.
Myślę, że każdy lubi niespodzianki, a do tego dziergane:)
Pierwszą otrzymałam od Rity.

 To najcieplejsze słowa jakie mogłam otrzymać w ostatnim czasie.
Torebunia jest najmniejsza w mojej kolekcji torbiszonów na małe co nieco.
Cieszę się, że jestem jej właścicielką.
Dziękuję :)))

Niespodzianką swoją zaskoczyła mnie również kiedyś anuk_pl
Wydziergała dla mnie broszunię:), 
ponieważ kiedyś otrzymała kartkę wielkanocną ode mnie, 
która jej się podobała.
Aż mi głupio, że pisze dopiero teraz o tym.
Dziękuję Wam moje dziergające Anielice.

Wczoraj byłam w pewnym miejscu.
Czy ktoś zgadnie co to jest?
W jakim mieście byłam?
Ten kto zgadnie otrzyma niespodziankę.
Jeszcze nie wiem jaką:)
Konkurs do 21 sierpnia :)
Zapraszam do zabawy.

Miłego dzionka
życzy 
Malutka
:)

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że niespodzianka Ci się spodobała, zainspirowałaś mnie takim spontanicznym wysyłaniem drobiazgów, tak na prawdę przecież największą radość daje właśnie bezinteresowne dzielenie się talentem i tworzenie dla innych ludków:) Pozdziwiam balerinki, puchate urocze brochy i karteczkę z poprzedniego posta,Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne drobiazgi
    A jeśli chodzi o zagadkę to nie mam pojęcia

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe niespodzianki :)
    Ps. nie mam pojęcia co to za miasto ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Drobiazgi śliczne dostałaś - niespodziewane prezenty nawet najmniejsze najbardziej cieszą :-)
    Jeśli zaś chodzi o zdjęcie na 100% nie jestem pewna ale z bliska przypomina mi fontannę Wolności która znajduje się na Placu Wolności w Poznaniu ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczności dostałaś :) A co to za miasto, niestety nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń