czwartek, 2 sierpnia 2012

...anioły są wśród nas:)

Witajcie:)
Nie obijam się choć od wczoraj mam urlop.
Nadrabiam wszelakie zaległości różnego typu.
Wróć...Miało być o aniołach.
Otrzymałam komentarz po tym postem.
AGEA pisze:


"...a ta zakładka do książki to by mi się przydała, chyba muszę się zebrać i wyscrapować sobie:)"

Sama wiem jak to jest z czasem...
To mnie skłoniło do tego,aby stworzyć drugą zakładkę i podesłałam ją.

Wyszła tak...
 ...dużo miejsca do pisania:)
To dowodzi temu,że komentarze dodają skrzydeł:)
Oczywiście AGEA nie mogła wytrzymać i przysłała mi 
cudną karteczkę z otwieraczem i magnesikiem w kształcie latarni morskiej.

Urocze:)
Udało mi się spotkać ostatnio z Habką.
Otrzymałam super zestaw.
Ja obdarowałam ją przydasiami, porcja znaczków i lawendą.
Oczywiście brak zdjęć.

Dziękuje Ci za przemiłe spotkanie.
Zobaczcie jaką anielicę zrobiła Habka.
Czyż nie jest urocza?

Miłego dzionka
pełnego słonka:)
Pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. Jednym z tych aniołów jesteś ty
    Bezinteresownie wysyłając prezenty

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie obdarowałaś Agę i cudne prezenty otrzymałaś dobra duszyczko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe jest takie obdarowywanie się, szczególnie gdy towarzysz temu niespodzianka:) Masz świetne pomysły! Dziekuję za odwiedziny u mnie:))

    OdpowiedzUsuń