niedziela, 26 sierpnia 2012

...ciasteczkowy słoik

Witajcie:)
Dziś prezentuję słoik 1 1/2 l niemiecki, 
pozostałość po wcześniejszych właścicielach mieszkania.
Zatrzymałam go i wiedziałam, że kiedyś się przyda. 
Będzie pełnił funkcję ciasteczkową.

Na wierzch uszyłam lnianą serwetkę z aplikacja (serduszko).

Do tego zawieszka serduszko z guziczkiem.
Przód słoika - namalowałam prostokąt farbą tablicową, aby można było często zmieniać napis:)
Zawsze marzyłam o takim pojemniku na ciasteczka.
Słoik zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie.
 Jak na razie słoik jest pusty, ale to tylko kwestia czasu....

Dziś odpoczywam po wczorajszych wykopach:)
 
Życzę miłej niedzieli.
Pozdrawiam
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. Słodziachny:)) swietny pomysł z etykietką z farby tablicowej. Tez zbieram, mimo protestów męża, różne słoiki i pudełeczka, przecież wiadomo że kiedys przyjdzie czas i pomysł na ich wykorzystanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słoik jeszcze tylko ciasteczek brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie go ozdobiłaś, życzę powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy słoik:))

    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Życzę miłego dnia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Za wszystkie ciepłe słówka:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szuflada pozdrawia!
    Przyjemny słoiczek!

    OdpowiedzUsuń