wtorek, 21 sierpnia 2012

...długi weekend:)

Witajcie!!!
Długo mnie nie było, ponieważ korzystałam z uroków lata.
Dziś nadrabiam blogowe zaległości.
W ostatnim poście zadałam zagadkę w jakiej miejscowości byłam (15 sierpnia).
Muszę przyznać, że za dużo Wam nie podpowiadałam.
 Jednak udało się odgadnąć. 
Tak, byłam w Poznaniu, 
a fragment prezentowany przeze mnie to
fontanna na Placu Wolności w Poznaniu.

Nagrodę niespodziankę wygrywa SKIMMI.
Proszę o kontakt.

Tego dnia zwiedziłam też park etnograficzny w Dziekanowicach.

Drewniane chaty wyposażone w cudeńka otoczone niesamowitą zielenią.
Są też wiatraki,

 młyn, kościół, kaplica,

dworek
... i ja załapałam się na zdjęcie:)

Zapraszam koniecznie do zatrzymania się w tym cudnym miejscu.
Niesamowicie można odpocząć, zwolnić tempo i nabrać dystansu do wszystkiego.
Zapraszam :)
A jutro morska relacja.
Pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. bardzo klimatyczna wyprawa, czekam z niecierpliwością na morską relację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że wycieczka była udana :-)
    Cieszę się że udało mi się odgadnąć zagadkę :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj lubię chatki, wiatraki, młyny, dworki piękna nasza Polska.
    Zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń