czwartek, 2 sierpnia 2012

...pudełko:)+kocur

Witajcie:)
W ostatnim czasie dobra dusza obdarowała mnie cudnymi papierami.
Ja postanowiłam stworzyć też coś dla niej.
Na początku było pudełeczko po serze.
 Później ozdobiłam pudełeczko papierami Bo Bunny.
Kwiatek własnoręcznie wykręcany:)
W środku broszunie puchate.
Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie u Asia Majstruje
Koniecznie Was zapraszam.
Do kompletu dla dobrej duszy dołączyłam kocura.
To cały zestaw.
 Wszystkiego dobrego...
Pozdrawiam
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. Kocurek bardzo fajny:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym pudełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko jest cudne
    Kocurek też

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metamorfoza! Kto by pomyślał, że pudełko po serze będzie takim wdzięcznym obiektem do zrecyklingowania w twórczy sposób :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam!
    P.S. Proszę jeszcze o zamieszczenie baneru wyzwania na pasku bocznym (tego z ludzikiem i koszem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw :) Pudelko cudnie wyszło, a kocur jest przesympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i zapraszam do wyzwania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to pudełko ... kotek słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no! fajny pomysł z pudełkiem- kupie serek i też coś pokombinuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spróbujcie, a efekt Was zaskoczy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń