wtorek, 28 sierpnia 2012

...sowę mam i ja:)

Witajcie:)
Dziękuję za ciepłe słowa pod ostatnimi postami.
Jesteście Wielkie:)
 ***
Dziś przestawiam Wam sowę.
Bardzo mocno chciałam mieć.
Mówię i mam.
 Doleciała do mnie przesyłka z wymianki prywatnej za baleriny.
Zobaczcie co za cudeńka.

Dziękuję za wszystkie cudowności.:)))

Jutro przedstawię Wam coś nad czym spędziłam kilka dzionków, 
ale myślę, że było warto.
...i pasuje do tego...
 
Zapraszam:)  

Dziś życzę Wam wielu promyków słonka,

 które wydaje mi się bardzo jesienne.
Zdjęcie pochodzi z piątkowego spaceru.
Pozdrawiam
Malutka
:)

4 komentarze:

  1. Gratuluję:) Same śliczności otrzymałaś:)

    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Życzę miłego dnia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna, juz niemoge się doczekać nowej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sowa w ślicznych delikatnych kolorkach

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna sówka:) z niecierpliwością czekam na kolejny post :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń