środa, 17 października 2012

...czas na herbatę

Witajcie:)
W ostatnich dniach świat widzę w kolorze czerwony.
Moja wena doprowadziła mnie do stworzenia czajniczka - pudełka na torebeczki na herbatę, 
którą można komuś podarować.Idealny jako załącznik do wymianki:)
Oj, dawno się z nikim nie wymieniałam:( 

Użyłam papieru w kwiatki z tęsknoty za latem.
I jak Wam się podoba?

W poniedziałek otrzymałam cudne kwiaty od przemiłych dzieciaków z okazji Dnia Nauczyciela.
Dziękuję Wam z całego serca.
Miłego wieczoru.
Pozdrawiam
Malutka
:)

7 komentarzy:

  1. Piękny ten czajniczek :)
    Wymianka powiadasz hmmm....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym czajniczkiem! Ja bym chętnie spróbowała swoich sił w jakiejś wymiance, ale nigdy nie mogę na żadną trafić na czas:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, oryginalny pomysł,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Rozgrzewający czajniczek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czajniczek jest świetny, bardzo pomysłowy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń