poniedziałek, 5 listopada 2012

...candy

Witajcie:)
Z okazji drugiej rocznicy założenia bloga 
ogłaszam
candy z niespodzianką w tle.
Zasady jak zawsze.
Umieszczamy banerek na blogu.
 Zostawiacie komentarzyk pod postem z numerami dwóch tkanin, 
które się Wam najbardziej podobają.
 
  Zwycięzca otrzyma niespodziankę wykonaną przeze mnie ze wskazanych tkanin.
 
Zapisy trwają do 15 grudnia 2012.
Ogłoszenie wyników następnego dnia.
 Tylko dla osób posiadających swojego bloga.
Ogłoszenie wyników następnego dnia.
 
No to kto pierwszy?
Pozdrawiam
Malutka
:)

 


64 komentarze:

  1. O jejku :) ja pierwsza :) Tkaninki 14 i 10. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata - kawał czasu, a jak pięknie tu u Ciebie, ja będę druga i poproszę 15 i 20.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy :-) to ja tez się zapisuję i wybieram kawaleczki nr 8, 21 lub 22 :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i oczywiście ustawiam się w kolejce, masz tyle pięknych tkanin że aż trudno zdecydować ale mój wzrok przykuła 19 prześliczna no i do niej może 16

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeszcze 98 latek blogowania.
    19 i 16 lub 2.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się ustawiam!!!
    ja poproszę nr 14 i 16 :O)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnej rocznicy!
    Uwielbiam twoje szyte stworaki :] A tkaniny śliczne i ciężki wybór. Lubię fiolety więc może 3 i 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niedługo pierwsza rocznica. Tobie gratuluję drugiej. Ja bym zmiksowała nr 2 i 24. ^^ W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja, i ja się zapisuję ! ;)
    Materiały wszystkie śliczne ale ja wybrałabym nr 19 i 17 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem 10 ;) Może to będzie szczęśliwa liczba dla mnie ;)
    a jeśli mi się poszczęści to chciałabym coś z 10 i czegoś do niej 12? albo 13? albo 22?

    A Tobie, życzę wielu kreatywnych pomysłów i 100 lat blogowania!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niemoże i mnie u Ciebie zabraknąć. Moniko tkaniny sliczne aż zal wybierać, może 17,18,19

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi najbardziej podoba się tkaninka nr 25,a do niej pasuje 26 :)
    Baner:www.dbambolubie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce. Najbardziej podobają mi się numerki 17 i 26.
    Banerek umieściłam w zakładce bloga. Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No jasne, że się zgłaszam. Zajrzyj też kochana do mnie, mam dla Ciebie niespodziankę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hihihi fajny pomysł z wybieraniem materiału. To ja wybieram... 15 :)

    korzystając z okazji zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe candy
    No i piękne tkaniny do wyboru
    Ja wybiorę 25 i 26

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką wiarą zapisuję się na niespodziewajkę :D:D

    z tymi tkaninami to trudny wybór, ale niech będzie 15 i 16

    OdpowiedzUsuń
  18. Acha, i wybierz tu człowieku! Same krateczki i kropeczki, czyli to co kocham najbardziej i te kolorki .... ech ... nigdy się nie zdecyduję ... dobra, poproszę 27 i 25 :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Candy marzenie:) Trzymam za siebie kciuki:) materiały 14 i 10 bardzo mi się podobają:) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wpadam z rewizyta i co widze CANDY
    zapisuje sie ochoczo, numerki to 25 y 27
    zapraszam rowniez na candy do ksiezniczek
    pozdriowinka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też trochę pomarzę o wygranej - wybór trudny ale poproszę nr 14 i 16 .
    Info na pasku bocznym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello,
    I would like to play.
    Your game is on my sidebar,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett
    nr.21,bag

    OdpowiedzUsuń
  23. Hihi, fajny pomysł :) Ja zgłaszam się na 14 i 19 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. a moze królisie?nr 16 i cos jeszcze jasnego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. trudny wybór... hmmm chyba 7 i 9 :)

    zapraszam również do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się na te słodkości .Trudny wybór ale decudejemy się z Kingusią na 16 i 20.Oraz zapraszam serdecznie do mnie na słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To i ja i ja :D uwielbiam niespodzianki, a jak jeszcze własnoręcznie robione to tym cenniejsze :D na pewno zrobisz coś pięknego (przeglądając Twoje posty). Ja bardzo lubię brązy dlatego padło na tkaninę 19 i 20 :D
    Pozdrawiam .... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje za zaproszenie:):) Ustawiam się w kolejce, a wybór tkanin dość trudny...wszystkie śliczne, może 19 i 15?
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję drugiej rocznicy i wielu kolejnych życzę.Ustawiam się w kolejce i łypię oczkiem na tkaniny nr. 21 i 24

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pomysł z tymi szmatkami :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy i wybieram numerki 16 i 19 :).

    OdpowiedzUsuń
  31. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    № 2 and 19. I love you!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też chętnie wezmę udział w zabawie. Ciężko się zdecydować, ale chyba 2 i 22 :)
    Banerek na pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce. A wybieram tkaniny nr 15,16,17. Banerek u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapraszam na candy - http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajny pomysł na Candy ja wybieram 20 i 19 .Może mi się poszczęści. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  38. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I like No.19.
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczne candy, z radością się zapisuję! :) Jako istota uzależniona od kropek wybieram tkaniny 19 i 2, choć 14,15, 22 i 25 też mi się szalenie podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ pomysłowe candy :)
    Zapisuję się z chęcią i wybieram numerki: 18 i 19 :)
    Pozdrawiam ciepło
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się :) najbardziej urzekły mnie kropkowe 19 i 25. banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się zgłaszam :) Numerki 7 i 1 :) baner na http://cysiowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. No piękne materiały. Zgłaszam się po numerki 15 i 19. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się;)
    Wybieram nr.14 i 17
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Wybieram 19 i 22. I niecierpliwie czekam zapraszając równocześnie na candy do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. nr tkanin to 19 i 18 :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystkiego najlepszego z okazji drugich blogowych urodzinek a że uwielbiam niespodzianki to chętnie zapisze się na takie candy ;)) wybieram tkaniny numer 19 i 26

    OdpowiedzUsuń
  48. Wybieram 2 i 19, wspaniałe niespodziankowe candy. Pozdrawiam i zapraszma również do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam cieplutko:D Zdecydowanie podoba mi się numer 3 i 25:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje z okazji 2 rocznicy,podoba mi się zestaw 15-20,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam niespodzianki, a jeszcze gdyby była w kolorach 10 i 12 - miodzio :) Z przyjemnością się zapisuje i rocznicy gratuluję :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawy pomysł :) Chętnie bym przygarnęła coś w kolorze nr 8 :)
    Gratuluję rocznicy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zobaczymy co tego wyniknie, bo pomysł świetny
    Ja proponuję 19 i 16;-)
    gratuluję dwóch latek;-)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się :*
    Ja stawiam na groszki :)
    Numery 2 i 19
    Piękne są twoje pracę więc odrazu się skusiłam bo twoje wykonanie jest genialne nie można nic powiedzieć jak zobaczyłam twojego bloga odrazu wziełam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  55. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    (19, 20 i 14)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Verynice fabrics. I want 21 and 22.
    http://vanushinstaff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. UUUU Candy z dreszczykiem emocji, ale ciekawie! Najbardziej podobają mi się tkaniny 19 i 16 :} Czekam z niecierpliwością na wyniki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. No to ja też ustawiam się w kolejce :) A kolorki: 19 i 16 :) Banerek już wisi.

    Korzystając z okazji zapraszam na swoje CANDY. Może znajdziesz w tym coś dla siebie. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com/2012/12/powitalne-candy.html

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak to trafić na zakończone candy xD

      Usuń