poniedziałek, 3 grudnia 2012

...choinka w czerwieni...

Witajcie!!!
Obiecałam to dotrzymuję słowa.
Dziś post w kolorze czerwieni.
W dniu swoich urodzin postanowiłam zrealizować swoje marzenie.
Zainspirowałam się choinką na blogu U Brydzi
Wykombinowałam swoją chojkę.

Choineczka zdobi obecnie mój stół.
Pojemniczek to puszka po kukurydzy.
Z tyłu nakleiłam taśmę dekoracyjną.
Choinkę zgłaszam na wyzwanie Lemonade Challenge#46

Już nie mogę doczekać się świąt.
Tęsknię za zapachem ciast, piernika, choinką i światełkami.
A Wy za czym tęsknicie?

Kolejny post będzie w kolorach świątecznych - czerwony i zielony.
Dziś życzę miłego oglądania.

Pozdrawiam
Malutka

8 komentarzy:

  1. Ja tez juz czekam na swięta :))Choinka wyszła Ci przesliczna ,fajny pomysł na ozdobienie puszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszła :) Uwielbiam zestawienie bieli z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na puszkę i te czerwienie! genialna choineczka, nawet lepsza od prawdziwej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje "cudeńka"są bardzo inspirujące,gratuluję:)
      Cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  4. rwelacja! oczu oderwać nie można! dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade!

    OdpowiedzUsuń