sobota, 22 grudnia 2012

...wygrane candy, cudne karteczki i bombowy prezencik

Witajcie!!!
Ostatnio wygrałam candy u Aszki.
Nie mogłam się powstrzymać.
Pożyczyłam zdjęcie:)od Anuszki
 cudnej "maszyny" losującej.
Dziękuję:)))
Do tego wszystkiego przesyłka dotarła przed świętami cała i zdrowa.
Oprócz wisiorka gwiazdkowego 
przyleciały serwetki, słodkości, podkładki decu (już je obrabiam) 
oraz
 cudna karteczka.
Wisiorek będę godnie prezentować w święta.
A niech mi go zazdroszczą :),
bo jest cudny.
Raz jeszcze dziękuję.

Dziś pokażę Wam jeszcze inne karteczki do mnie przyleciały:
od Lilki
od Ecili
 Także niesamowite kolczyki bombowe 
 Dziękuję za wszystkie cudowności.
Jesteście Kochane.

Jutro też coś Wam napiszę:)

Pozdrawiam
Malutka
:)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej,a z takiej "maszyny" losującej,to rzeczywiście podwójna wygrana

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana "maszyna losująca" :) Prezenty i karteczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna "maszyna" losująca :)
    Śliczne prezenty dostałaś , wisior jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejrzewam że maszyna losująca jeszcze się przyda i nie zakończy swojej kariery tak szybko :P Już prawie poświątecznie ale jeszcze raz wszystkiego najcudowniejszego! Aszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty
    Cieszę się, że kolczyki się podobają

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń