niedziela, 27 stycznia 2013

...koty i wyróżnienie...

Witajcie:)
Dziękuję Wam za ciepłe słówka pod wcześniejszym postem.
Na szczęście to już wspomnienie.
Jesteście niezastąpione i Kochane.

 Po chorobie oczywiście nie leniłam się tylko
udało mi się wykończyć kilka kociąt 
(w pozytywnym tego słowa znaczeniu).

Dziękuję wszystkim zainteresowanym wymianką.
Na tę chwilę jest nas 30!!!Jupi!!!
Nie sądziłam, że jest nas aż tyle kochających kropki.
Gdyby ktoś miał jeszcze ochotę to zapraszam do 30 stycznia.
Zapisy TU
31 stycznia podam listę par kto dla kogo tworzy.
Pamiętajcie różne wariacje kropkowe są dopuszczalne.
Życzę wszystkim weny.
Nie mogę już się doczekać finału.

Ach. Ostatnio mój blog otrzymał wyróżnienie.
Wyróżnienie otrzymałam od Agastar
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania za dobrze wykonane prace.Jest przyznawana blogom o mniejszej ilości obserwatorów ,co daje możliwość ich rozpowszechniania. Po otrzymaniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby,która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób/informujesz  je o tym/oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. żona czy kochanka - ŻONA
2. prawda czy kłamstwo- PRAWDA
3. miłość czy nienawiść -MIŁOŚĆ
4. uśmiech czy łzy - UŚMIECH
5. szklanka do płowy pełna czy do połowy pusta -SZKLANKA DO POŁOWY PEŁNA
6. praca czy wakacje -WAKACJE
7. przedszkole czy opiekunka - PRZEDSZKOLE
9. scrapbooking czy szycie - ?
10. słodko czy kwaśno - SŁODKO
11. zima czy lato - LATO
 
Pytania dla Was:
1. morze czy góry
2. mieszkanie czy dom
3. kropki czy kratka
4.jasny czy ciemny
5.słony czy gorzki
6. dramat czy horror
7. halloween czy bal karnawałowy
8.lody czy czekolada
9.zupa czy drugie danie
10.kot czy pies
Wyróżnieniem proszę częstować, 
bo każdy blog jak dla mnie jest wyjątkowy i niepowtarzalny.
Bardzo mnie ciekawią Wasze odpowiedzi.

Miłej niedzieli.
Pozdrawiam
Malutka
:)

8 komentarzy:

  1. Góry, dom, kratka, ciemny, słony, dramat, halloween, czekolada, drugie danie, pies :)))))

    Buziaki, cieszę się, że przyjechałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak miło!!!
    To ja dziękuję.
    Ty nasza spotkaniowa ładowarko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kociaki :)
    Zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie wykończyłaś te kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. och jakie urocze kociaki ;)

    OdpowiedzUsuń