czwartek, 31 stycznia 2013

...wymianka w kropki - lista par

Witajcie!!!
Nadszedł ten dzień.
W wymiance biorą udział 34 blogerki:)
Dziś otrzymacie e- maila z adresami do wysyłki, która ma trafić do 13 lutego.
Przypominam, że w przesyłce mają się znajdować :
- dwie rzeczy zrobione własnoręcznie z motywem kropek. 
Niech nic Was nie ogranicza:)
- przydasie,
oraz 
- to, co będziecie uważacie, że sprawi drugiej osobie radość, np. kawa, żelki, herbata.
Proszę o przysyłanie zdjęć prezencików na adres szafa_malej@wp.pl

14 lutego wielki finał zakochanych w kropkach:), 
czyli publikacja na moim i Waszych blogach.
Niech świat się dowie jak bardzo kochamy kropki:)

Do dzieła:)

Miłego tworzenia.
Pozdrawiam
Malutka
;)

13 komentarzy:

  1. Właśnie czas na tworzenie i sprawdzenie co dana osoba lubi :)
    Ja wysyłam do *magdzik* :O)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam pomysł od dawna ale czekam na pewne wytyczne chciałabym żeby troche przynajmniej (na ile będe potrafiła ) trafić w gust ^^ noi jestem pozytywnie podekscytowana! na dodatek Oliko ma pewne upodobania wspólne z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff ...właśnie został mi do wysłania ostatni e- mail.Mam nadzieję,że nic nie poknociłam.Z góry przepraszam za literówki.
    Starałam się tak Was połączyć, aby pary się mogły uzupełniać, a jednocześnie czegoś nowego nauczyć.
    Już mam drugi sygnał,że jesteście zadowolone z swoich drugich połówek.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężkie zadanie dostałam ale mam nadzieję dam radę ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł w głowie kiełkował mi odkąd się zapisałam... ciekawe czy mu sprostam... Tylko moja para robi takie piękne rzeczy, że mam tremę i stracha... czy podołam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się!!! Tylko twórz.Niech serce Cię prowadzi:)Liczy się dobra zabawa:)

      Usuń
  6. Bierzmy się więc do pracy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, już żałuję, że się nie zgłosiłam :( Mam nadzieję, że następnym razem. Tak, czy siak życzę miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:)
      To znaczy, że mam myśleć nad następną wymianką?

      Usuń