piątek, 4 stycznia 2013

...wymianka w kropki

Witajcie!!!
  A oto zapowiadana zabawa - niespodzianka!!!

Wiem, że wiele z Was lubi kropki.
 Sami wiecie jak bardzo lubię wymianki
 i 
dlatego postanowiłam zorganizować 
wymiankę w kropki.

WYMIANKA W KROPKI:
- dla osób posiadających bloga,
- dla osób z Polski.

Co należy przygotować?
- dwie rzeczy zrobione własnoręcznie z motywem kropek.
Liczę na Waszą nieustającą wenę!!!
- przydasie,
oraz 
- to, co będziecie uważacie, że sprawi drugiej osobie radość, np. kawa, żelki, herbata.


Zasady:
- zapisujemy się pod tym postem do 30 stycznia,
- zamieść u siebie na blogu powyższe zdjęcie na pasku bocznym,
- osoba, która wyraża chęć udziału w zabawie proszę o maila na adres: szafa_malej@wp.pl
 z adresem do wysyłki,
- 31 stycznia wylosuję i poinformuję dla kogo przygotowujecie niespodziankę,
- przesyłka powinna trafić do adresata do 13 lutego
Czasu na przygotowanie jest sporo, aby każdy z Was się wyrobił.
- proszę również o przesłanie jednego zdjęcia przygotowanej przez Was niespodzianki,
- prezentacja przygotowanych niespodzianek u mnie i na Waszych blogach 14 lutego.

Jeśli coś jest niejasne proszę pisać na maila.

Zapraszam do zabawy:)

Przyjemnych chwil.

Pozdrawiam
Malutka
:)

82 komentarze:

  1. Ooo fajnie :)
    Jeśli można to się zgłszam a co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że się zdecydowałaś.
      Proszę o e-maila do mnie z Twoim adresem:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. ja co prawda dawno nic na blogu nie pokazywałam, ale zgłaszam się :) tak na dobry początek w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło,że wymianka będzie mobilizacją do tworzenia i pisania.
      Proszę o e-maila z Twoim adresem.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Z chęcią bym sie zgłosiła, jednak zraziłam sie strasznie, ale Wam zyczę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.
      Dzięki i mam nadzieję,że tak będzie:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. ja sie nie wyrobie:( ale super pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.
      Dzięki za ciepłe słowo:)
      Pozdrawiam
      :)

      Usuń
  5. Ooo, udało mi się trafić na jakąś wymiankę jak jeszcze można się zapisywać, a nie jak już się pokazuje prezenty ;) Wreszcie będę mogła wziąć udział. I w dodatku taki uroczy temat. Oczywiscie się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  6. A może i ja się zapiszę :) Jak ruszyć to ruszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło,że chcesz zostać zakropkowana:)

      Usuń
  7. a czy to muszą być drobne kropeczki czy groszki i grochy też wchodzą w grę??

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę:)))
    Czekam na e-malia z adresem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. no to i ja sie wreszcie zapisze ;) jak sie uda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się zgłaszam na poprawę humoru. Uwielbiam wymianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję dobrą zabawę:)
      Witaj w gronie zakropkowanych:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. I ja się dopiszę :) Zaraz maila podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dane:)
      Miło, że chcesz zostać zakropkowana:)

      Usuń
  12. Brałam udział w Twojej kratkowej... więc dołączam i do kropkowej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja podejrzałam u ZUzanny i tak po nitce do kłębka trafiłam do Ciebie ;-)))
    Przed świętami odkryłam w szafie kropkowy materiał i... chyba już wiem co mogłoby z niego powstać...
    Przygarniecie mnie??

    OdpowiedzUsuń
  14. Kropeczki..mniaam lubię robić, lubię mieć . Zapisuję się jeśli można:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że dołączyłaś do nas:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Zapisuję sie na udział w zabawie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fatalny termin... Ale dobrej zabawy życzę wszystkim. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno:(
      Zapraszam następnym razem:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  17. A i ja się zapisze, kropki? , zobaczymy co moje szydełko wyczaruje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))
      Czekam na e-maila z adresem:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  18. To ja tez bardzo chętnie się zapiszę. Uwielbiam kropeczki maści wszelakiej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja się dołączę - zawsze trochę fajnej zabawy:))
    a.ska2@op.pl
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))
      Czekam na e-malia z adresem:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Dawno nie brałam udziału w żadnej wymiance, więc zapiszę się i ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))
      Czekam na e-maila z adresem:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. czyli każdy coś dostanie ... ciekawe, czy ja mam cos w kropki - muszę przejrzeć zasoby swoje ... odezwę się jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, na bank coś znajdziesz w kropeczki:)
    Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja poproszę o umieszczenie mnie na liście.
    iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  24. skusiły mnie te kropeczki proszę mnie też zapisać...
    aneaart@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło,że dołączyłaś do grupy zakropkowanej:)

      Usuń
  25. super wymianka.. szkoda tylko że dla osób mieszkających w PL. Życze miłej i udanej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zasady:(
      Dziękuję i mam nadzieję, że zabawa przy stworzy wiele radości:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. też się zapisuję :-)
    czy moge umieścić info na tym blogu
    http://wymianki-wyzwania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło!!!
      Jasna sprawa:)
      Proszę o adresik do wysyłki:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Również spróbuję coś przygotować. Fajny pomysł na wymianę:). Proszę o więcej szczegółów zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podesłałam info na e - maila:)
      Miłego tworzenia zakropkowana:)

      Usuń
  28. a czy i ja mogę się dołączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę przeciwwskazań:)
      Czuj się przyjęta.
      Proszę o adresik na e-maila.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Oj jak fajnie, moja pierwsza wymianka to będzie :-D i to kropkowa. Zapisuję się i adres wysyłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropeczki na bank Cię rozruszają:)

      Usuń
  30. Kropki...!! To one mnie skusiły. Kocham, uwielbiam pasjami!
    Zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie wielbicielek kropek:)

      Usuń
  31. czy kropki mogą być rónież w formie malowanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne wariacje kropkowe są dopuszczalne.

      Usuń
  32. Chętnie wezmę udział w tej zabawie. Zaraz wysyłam adres na wskazanego w poście e-maila. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam koleją zakropkowaną blogerkę:)
      Jupi!!!

      Usuń
  33. Długo się zastanawiałam czy podołam iiiii zgłaszam się, a co. Coś na pewno wymodzę kropkowego.
    A, że jestem fanką kropek, to może pokazać nawet moje tło na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest super podejście do sprawy.Podołasz bez dwóch zdań:)
      Witaj w klubie zakropkowanych:)

      Usuń
  34. Zdążyłam -uf, chętnie podejmę wyzwanie kropkowe może byc świetna zabawa pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam koleją zakropkowaną blogerkę:)
    Jupi!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja się dopiszę na ostatnią chwilę - jeśli mogę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz.
      Jak się cieszę, że jest nas tak dużo:)

      Usuń
  37. ja chętnie też wezmę udział w zabawie, bo ja kocham groszki kropki i inne cętki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kolejną zakochaną w kropeczkach:)

      Usuń
  38. ...i ja się dopisuję rzecz jasna na sam koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  39. O kurczaki, spóźniłam się... :(

    OdpowiedzUsuń