czwartek, 14 lutego 2013

Dzień zakochany w kropkach:)

Witajcie!!!
14 lutego wielki finał zakochanych w kropkach:)
Dziś świat się dowie jak bardzo nasze blogowe koleżanki kochają kropki:)
Wszystkie spisałyście się na medal.
Wielkie brawa!!!
Wena Was nie opuszczała.
Włożyłyście tyle serca w tę wymiankę.

Nasze wytworki:

caro78-Pysia - zywia
 zywia - caro78-Pysi
ecila - zancia
 zancia - ecila
kalinka - joanna j.
joanna j. - kalinka
 
anna - evi 
 evi -  anna
margeritka_gg  dla marta 
Oliko-mrumru


mrumru - Oliko

Jola - Lalaalea 

Lalaalea  - Jola
franki.ok - zu_zanna
zu_zanna - franki.ok
magdzik - balerina szydełkowanie
balerina szydełkowanie - magdzik
ania - lucyna
 lucyna -ania
Malutka - aneta
aneta - Malutka
Madeleine -Dusia
DusiaMadeleine
Moniśka - wyspa moich snów 
wyspa moich snów  - Moniśka

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa i liczne e-maile.
W takim razie do następnej wymianki.
Czy ktoś ma ochotę?  

Zapraszam na wymiankę 
do Szycia Isabell 
-
 wymianka na dobranoc.
 oraz 
na wymiankę u Karoliny

***
Wszystkim życzę, aby nie tylko dziś,
 lecz każdego dnia okazywali innym miłość.
***
Miłego świętowania z okazji czerwonego święta.
Pozdrawiam
Malutka
;)

19 komentarzy:

  1. Śliczne dzięki za wspaniały pomysł i zabawę pozdrawiam milusińsko Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. super wymianka, dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dzięki za wspaniałą zabawę :)
    Uściski dla Wszystkich :***
    balerinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanych wymianek :-) same cuda! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa - oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zaufanie i wspaniałą zabawę w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wymiankę!! :) Musze podrzucić zdjęcie reszty paczki bo biednie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na blogu jest zdjęcie całości i tu poświadczam że wygląda ona bardzo bogato :) i przyniosła dużo radości :)

      Usuń
  8. Cudny pomysł z tą wymianką - dziękuję za Twój czas i naszą radość - moja była ogromna ;-)))
    milutkiego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie dziękuję za zorganizowanie super wymianki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne i jeszcze raz dziękuje za zabawę a tym samym zapraszam na wymiankę organizowana prze zemnie :)
    http://handmadekoraliczki.blogspot.com/2013/02/wymianka_14.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zorganizowanie tak fajnej zabawy - mocno się napracowałaś!!! Pozdrawiam ciepło)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa i bardzo dziękuje za jej zorganizowanie :))) Wszystko cudnie wszystko świetnie :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Ci serdecznie za przyjecie do grupy wymiankowej kochajacej kropki, to był mój "pierwszy raz"... nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to mój mąz się zalogował...a to mówiła ja, evi :)

      Usuń
  14. i ja dziekuje za super wymianke :) dostałam same cudownosci :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo serdecznie dziękuję za udaną wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Pierwszy raz wzięłam udział w takiej wymiance. Bardzo dziękuję, że mimo młodego wieku zostałam przyjęta do grona wymiankowiczek kropkowych. Dostałam cudną paczkę, piękny notes, śliczna kartkę i wspaniałe przydasie. DZIĘKUJĘ BARDZO :)

    OdpowiedzUsuń