sobota, 16 lutego 2013

...wymianka w kropki...

Witajcie:)
Na blogach pojawiły już sie posty z wymianki w kropki.
Czas i u mnie by coś się pojawiło.
Moją parą wymiankową była Aneta
Było to dla mnie prawdziwe wyzwanie.
Jest ona osobą szyjącą, jednak dużo lepszą niż ja.
  Dla niej przygotowałam taki zestaw.
Oto szczegóły.
...serce zawieszka
...podkładki pod kubek czegoś pysznego:)
 ...broszunie...
...przydasie...
...serwetki oraz coś na ząb.
 Ja zaś od Anety dostałam taki cudny zestaw.
...anielica, o której marzyłam...
 ...słodka truskaweczka...

 ...super kolczyki.
Pełno pocieszajek- herbatka, świeczki, wstążeczki, lamówki, guziczki...
Dziękuję za wszelkie cudowności.
Najbardziej za spełnione marzenie o anielicy.
Jesteś Wielka!!!

Wszystkich zapraszam na bloga Anety.
Trwa u niej candy.
Można wygrać...
Biegnijcie się zapisać, bo czas ucieka.
Wszystkim dziękuję za cudne komentarze pod ostatnimi postami.
Dodają mi skrzydeł
i uśmiech na twarzy:))).

Życzę Wam spokojnego weekendu.
Pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. nie brałam udziału w tej wymiance i już żałuje :) piękne prezenty :)
    pozdrawiam Cie serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko śliczne ale te podkładkie cudowne ! ^^ noi Ty tez dostałaś wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne groszki wszędzie :D
    Wymianka bardzo efektowna,

    OdpowiedzUsuń