sobota, 2 lutego 2013

...wymianka herbaciano-kawowa cz.2

Witajcie:)
Dziś pokażę Wam co dostałam od Lucyny mojej pary wymiankowej.

Prezenty były pięknie zapakowane, ale przesyłkę odebrałam wieczorem,
 a rano zrobiłam zdjęcia.Rozumiecie mnie?
Nie mogłam czekać całą noc.

Kubek z pięknym ocieplaczem.
Ostatnio o takim marzyłam, ale wiecie,że ja nie potrafię dziergać:(
 ...i przydasie się załapały:)
Piękny naszyjnik frawolitowy.
 Już miał swoje wyjście:)
Zrobił szał.
Wszystko to, co Malutka lubi najbardziej:) 
 
Dziękuję raz jeszcze za wszystkie cudeńka, Lucyno.
Zapraszam do Lucyny, bo cudnie tworzy.

Szalonego weekendu:)
Ja dziś bawię się na balu karnawałowym jako...
Pozdrawiam
Malutka
:)


5 komentarzy:

  1. Ubranko dla kubeczka jest ładne, ale przy naszyjniku to przyklękłam, cudny. Gratuluję udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) jakisik szał z tymi ubrankami na kubki, własnie też drutuję na walentynki dla chłopaka córki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie :-)
    Również i ja zapraszam do siebie na CANDY:
    http://aurinka.blogspot.com/2013/01/ogaszam-candy-jak.html

    Pozdrawiam
    Aurinka :-)

    OdpowiedzUsuń