piątek, 1 lutego 2013

...wymianka herbaciano-kawowa

Witajcie:)
Dziś przedstawiam to, co stworzyłam dla Pearllart 
To osóbka lubiąca kawę, kolor niebieski i fiolet i kochająca Tildę.
Oto jak udało mi się z tą wymianką.
Notes w ulubionych kolorach nowej właścicielki z elementem Tildy, w której jest zakochana.
Imbirek z herbatkami.
Lawendowe torebki w kształcie herbaty.
Znalazła się też kawusia, gazetka, przydasie, broszunia, kolczyki 
oraz 
serwetki do decu.
A do mnie doleciała taka zawartość.
Dziękuję bardzo organizatorce za trud włożony w przeprowadzenie.
Jutro pokażę Wam co dla mnie stworzyła Lucyna.
Pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. Ależ cudowne prezenty przygotowałaś !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w mojej wymiance.
    Pozdrawiam ciepło
    Izabela

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy pani przygotowała. Zapraszam do mnie po wyróżnienie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń