niedziela, 24 lutego 2013

...wymianką z Lilką

Witajcie:)
Przepraszam za milczenie.
Znowu dopadła mnie jakaś zaraza, z którą walczę.
Jak narazie wygrywam.
 
Razem z Lilką dojrzałyśmy do decyzji wspólnej wymianki.
Dla Lilki stworzyłam zestaw sów w wybranych przez nią kolorach.
Dorzuciłam też małe co nieco oraz broszunie, lecz brak zdjęcia.

Za to od Lilki otrzymałam taki oto zestaw...
...kolczyki w cudnym pudełeczku...
...kwiatki, tasiemki,coś na ząb...
...piękne rameczki i inne tworki z masy plastycznej, wykrojniki...
Jak zobaczyłam takie cudeńka to siedziałam i podziwiałam.
W głowie kłębią się pomysły.
Z utęsknieniem czekam na wolną chwilę jak zasiądę do kącika papierowego.
Oj będzie się działo
Dziękuję Ci raz jeszcze za wszystko.
Wiesz jak sprawić radość! 

Wszystkim życzę zdrowia na nadchodzący tydzień.

Pozdrawiam
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. soki są prze urocze! :) noi prezenty dla Ciebie również śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna wymianka:)sowki niezwykle urocze:)pozdrawiam.ABily

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za fajną wymiankę. A sowy są świetnymi przytulankami do łóżeczka dla moich skarbów :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe cuda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy:) Zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sowy są wspaniałe, aż ma się ochotę je przytulić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna wymianka ,sówki sa obłędne:))Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście masz z czego się cieszyć kobietko

    OdpowiedzUsuń