wtorek, 12 lutego 2013

...zakochańce

Witajcie:)
Dziś chcę się pochwalić co dostałam pięknego od Marty.
Jest to transfer na farbie akrylowej na desce.
Super wykorzystała moje zdjęcie ślubne
Zobaczcie jak cudnie jej wyszło.
Raz jeszcze dziękuję Marcie za cudeńko.
Ciekawa jestem ile to z nas lubi styl retro, vintage...
bo ja uwielbiam:)
Informacja dla osób z wymianki w kropki.
Nie dotarły do mnie zdjęcia prezencików od

Proszę o podesłanie zdjęć na e-maila.

Wszystkim życzę słonecznego dnia.
Pozdrawiam
Malutka
:)

8 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło...
    Ja bardzo lubię..retro... Chciałam taką kuchnię mieć... ale mieszkam w bloku i... Może kiedyś jak będę miała dom z ogródkiem i kuchnię z tarasem ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Mail wysłany, paczka u adresatki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wysłana , adresatka tak jak ja zadowolona ;))))))

    OdpowiedzUsuń