niedziela, 10 lutego 2013

...zaproszenia ślubne i notes

Witajcie:)
Przepraszam, że nie pisałam ostatnio.
Wiadomo dużo się dzieje i dopada mnie niedoczas.
Tak więc nadrabiam zaległości.
Jakiś czas temu dostałam od przemiłej pary zamówienie na zaproszenia ślubne.
Oto efekt.
 Do zaproszeń dorobiłam notes.
 Moja pierwsza seryjna produkcja.
Do zaproszeń dorobiłam notes.
Wykorzystałam papier PION desing i różne media zakupione Tu
Kwiatki są ręcznie robione wg mojego kursu - TU

Dziękuję Lusiaczce za przemiłą niespodziankę, która doleciała do mnie.
Same zobaczcie co za cuśne.
Zestaw kawowy:)
Dziękuję:)))
Sprawiłaś mi ogromną radość:)

Na koniec karnawału pokaże Wam w jakim stroju Malutka bawiła się na balu.

Zaczarowałam wszystkich.

Suknia z lat 80, różdżka Barbie- świecąca, sztuczne perły, tiul,
 diadem - zakup zestawu dla ksieżniczki z lokalnego kiosku,
letnie pantofelki, turkusowe rajtuzy i mnóstwo lakieru na włosach:)))

 Dziękuję wszystkim za pomoc w stylizacji:)

Info do par wymiankowych - wymianka w kropki
- na zdjęcia czekam do 13 lutego - środy,
- przesyłka powinna dotrzeć do 14 lutego,
-14 lutego publikacja postów wymiankowych.

Powiem wszystkim w sekrecie,
że cudne są interpretacje kropeczek
Dziewczyny widzę, że wena Was nie opuszcza.
W TYM poście jest aktualizacja - kto już wysłał wymiankowy podarunek.

Czy czujecie wiosnę w powietrzu?
Ja bym chciała...

Wszystkim życzę miłej nocki.
Pozdrawiam
Malutka
:)


4 komentarze:

  1. Piękny komplet ślubny! A Twoja kreacja świetna! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy delikatny komplet ślubny.. Impezka na pewno była udana! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne wyczarowałaś zaproszenia [strój na pewno Ci w tym pomógł] Młodzi będą zachwyceni pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproszenia są świetne :O)
    A strój wróżki? :) Czad! :O)

    OdpowiedzUsuń