niedziela, 24 marca 2013

...c.d. karteczki i jajo:)

Witajcie:)
Wiosna omija nas szerokim łukiem.
Śnieg, mróz, biel, wiatr, zimno...każdy ma już tego dosyć.
Ja się nie poddaję i nadal tworzę, aby obudzić wiosnę.
Dziś przestawię Wam karteczki jajeczne


 oraz 
ozdobne jajo 

Dziękuję wszystkim za ciepłe słówka.
Miłego oglądania.  

 Kolejny post będzie szyciowy.
Sobotę spędziłam na wykończenie kilku zaległych projektów.
Ma ktoś jakiś wypróbowany przepis na sernik (ser "z wiaderka").
Koniecznie dajcie znać.

Życzę refleksyjnego tygodnia pełnego weny.
Pozdrawiam
Malutka
:)

7 komentarzy:

  1. Fajnie Ci wyszły , ja zawsze wycinam materiał na *skos* lepiej się układa ;)
    A z tym serem z wiaderka, ja kupuje ser 3* mielony w folii (wygląda jak gruba kiełbasa) mniej dodatków chemicznych-ulepszaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za podpowiedź jajeczną.
    Już zakupiłam ser w wiaderku. Muszę go wykorzystać i nie wiem jak.Szukam wypróbowanego przepisu.
    Tamten "kiełbasiany" jest super:)Moja mam robi z niego sernik...i jest pychota:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki piękne:). Chyba sobie takie jajo popełnię na Wielkanoc:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jajecznie ;-) ja też w tym temacie działam.. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są, dziękuję serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń