poniedziałek, 4 marca 2013

...karteczki dziecięce...

Witajcie:)
Słonko zza oknem, a w duszy wiosna.
Do kalendarzowej jeszcze troszkę, ale już bliżej niż dalej.
Znajoma poprosiła mnie o zrobienie dwóch kartek dziecięcych.
Jedna na dwa latka.
Oto ona.
 ...zbliżenie...

Druga na narodziny dziecka w kolorach neutralnych.

Moje drogie uprzytomniłam sobie,
że należy brać się za ozdoby i kartki wielkanocne.
Patrząc na Wasze blogi to chyba jestem lekko opóźniona.
Co ja mogę zrobić, że czas ucieka przez palce.
Także podwijam rękawy i biorę się do pracy.
Dziękuje za przemiłe komenatrze pod wcześniejszym postem.
Ale dałyście energii!!!
Pozdrawiam
Malutka
:)

4 komentarze:

  1. Cudowne karteczki. Urocze i pełne barw!Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki, a ta z wózeczkiem przesłodka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń