piątek, 29 marca 2013

...przygotowania świąteczne

Witajcie!!!
Dziś czas zabrać się za przygotowania przedświąteczne.
U mnie wygląda to tak.
 Roślinki rosną:)
Ciasteczka upieczone:)
Przepis TU.
Kiedyś częściej piekłam chleb razowy na drożdżach.
W tym roku postanowiłam upiec na święta.
Powiem Wam tylko, że nie wiem czy wytrwa.
Do święconki kawełeczek na bank pozostanie.
Jest pyszny.
Przepis TU.
Jak dodaję dodatkowo otręby.
Najlepiej smakuje z masłem czosnkowym.
Tak by człowiek chciał choć przez chwilę ...
 ...a Tu trzeba zakasać rękawy.
Na zdjęciu jest Norek, moja nieżyjąca świnka.
Tak mnie wzięło na wspomnienie.
To moje ulubione zdjęcie.

Pozdrawiam
Malutka
:)

10 komentarzy:

  1. ładnie u Ciebie zielono. Zainspirowałaś mnie tym chlebem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja".

    Wszystkiego dobrego życzy Gosia

    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, pogodnych Świat Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    mokrego dyngusa,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół - Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie świątecznie u Ciebie :) Chwil miłych, wesołych, kolorowych w te Święta życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepłych i pełnych wiosny Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałych Świąt i rodzinnych życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za kartkę sprawiła mi ogromną radość...
    Wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z okazji Świąt Wielkanocnych:
    miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
    zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
    Pracy, która pomaga żyć.
    Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
    i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.
    życzy
    skimmia

    OdpowiedzUsuń
  10. zieloniutko u Ciebie:)
    zachęciłaś do tych ciasteczek, chlebek też ostatnio wytwarzam sama,
    a Pan Norek jak widać potrafił się doskonale relaksować:)
    dziękuję za karteczkę świąteczną:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń