poniedziałek, 29 kwietnia 2013

...candy:)

Witajcie:)
Postanowiłam zorganizować candy 
z okazji :
- zbliżających się moich imienin (4 maja)
- napisałam już 300 postów
- grono obserwatorów to 250 osób.
Czyż nie piękne okazje?
Dla takich chwil warto żyć :)

Szczęśliwy posiadacz otrzymam notes
oraz 
zestaw przydasi i bankowo coś słodkiego.
Zasady jak zwykle te same.
Zostawiamy komentarzyk pod postem. 
Umieszczamy informację na swoim blogu + zdjęcie o candy.
Ci co nie posiadają bloga proszę o podanie swojego maila w komentarzu - to ułatwi sprawę później.
 Zapisy do 4 maja.
5 maja wyniki.
Jest ktoś chętny?
Pozdrawiam
Malutka
:)

34 komentarze:

  1. Zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem chętna na cukiereczki i już dziś życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację :)
    Życzę kolejnych latek :)
    i miliona obserwatorów :)
    Zapisuję się ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem chętna :)! Notes przepiękny:)! Zapisuję się :)!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszystkiego naj z okazji nadchodzących imienin, niekończącej się weny, czasu i papierków oczywiście ;) :D z ogromna chęcią przygarnę ten piękny notes :D słodycze uwielbiam, a przydasie oj przydały by się bardzo :D
    Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez chciałabym taki cudowny notesik :)))i 100 lat !

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci wszystkiego ja- naj z okazji Imienin, gratuluję zwiększającej się liczby obserwujących i piszących. Po ten piękny notes ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe cukiereczki, więc spróbuję szczęścia i ustawię się w kolejce. Najlepsze życzenia imieninowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście i mnie tu nie może zabraknąć :O)
    Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuję się z przyjemnością i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką przyjemnością się zgłaszam - piękny notes. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najnajnajlepszego z okazji imienin:)i oczywiście ustawiam się w kolejkę po ten uroczy notesik:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko! jestem 13 sta?? a moze szczęśliwie.. zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego naj, naj, naj z okazji imienin:) Piękności przygotowałaś:) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:) I zapraszam do mnie na konkurs i słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego z okazji Twojego święta! Pozdrawiam i zapisuję się chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam imieniny 4 maja ;) w święto patrona strażaków :) więc to byłby dla mnie piękny prezent i staje grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wkomponuję się w kolejkę i liczę na kilka łutów szczęścia w losowaniu.
    Zapraszam również na moje candy:
    http://epokapapierowa.blogspot.com/2013/04/optymistyczna-rozdawajka-wiosenna.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Z największą przyjemnością zgłaszam się do zabawy i ja :)))

    Zapraszam również do mnie:
    http://13oddechowpozniej.blogspot.com/

    Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście staję w kolejce po te wspaniałości :)
    Banerek u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    I zostaję na dłużej.

    Pozdrawiam gorąco i życzę dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Notes jest śliczny :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Malutka:). Jestem tutaj po raz pierwszy i jakos tak nieswojo się czuję zapisując się na candy. Notes jest tak ładny,że muszę:))))
    Pozdrawiam i zapraszam do Domu Rozalii:)

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja sie jeszcze szybciutko zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Malutka,

    Notes jest taki piękny, że nie mogę się powstrzymać by się nie zapisać :-) Mam nadzieję, że się nie spóżniłam w zabawie po Cukieraski :-) Banerek ze zdjęciem znajdziesz u mnie: http://magialekanto.blogspot.com/
    Zapraszam seredecznie! POZADRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam się:)
    a po notesik to się ustawię bo kolory ma niebiańskie:)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj chciałabym móc też się kiedyś pochwalić takimi wynikami :) Notesik cudny i marzy mi się taki mieć, dlatego też zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Notesik niezbędna rzecz! Tym bardziej taki śliczny jak Twój :) Staję grzecznie w kolejce :) A z okazji imienin życzę szczęścia, spełniania marzeń i niekończących się pomysłów robótkowych! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrówka i jeszcze większego grona obserwatorów życzę !
    pozdrawiam Śnieżynka
    anna-u1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się :) dobrze, że zdążyłam ;) powiększam grono obserwatorów i pozdrawiam!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    ps. banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Z okazji imienin składam Ci najserdeczniejsze życzenia spełnienia marzeń i samych wspaniałych w życiu zdarzeń:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja chętna :) oj, dawno u Ciebie nie byłam, dawno... gratuluję okrągłych liczb i wszystkiego najlepszego imieninowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zamykam listę.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń