piątek, 19 kwietnia 2013

...ręczniki xxx

Witajcie:)
Ostatnio przemiła znajoma poprosiła mnie o wyhaftowanie imion na ręcznikach.
To prezent z okazji 10 rocznicy ślubu.
Wygląda to tak.



To dopiero moje początki xxx.
Tak naprawdę to trzecia moja xxx praca.
I jak wyszło?
Przyznać się kto by chciał dostać taki prezent?
Często dostajecie rękodzielnicze prezenty?

Ostatnio zaciekawiła mnie inna technika haftu.
Jak na razie powoli poznaję technikę.
Ale spokojnie nie odejdę od maszyny i papieru.
To taka zwykła ciekawość twórcza.

Jutro znowu coś Wam pokażę. 

Życzę miłej nocki:)
Pozdrawiam
Malutka
:)

10 komentarzy:

  1. Rewelacja!!!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wyszło :) Sama dużo robie "rękodzielniczych prezentów" , w zasadzie wszyscy się juz przyzwyczaili i oczekuja ode mnie czegoś własnoręcznie wykonanego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale rewelacyjny pomysł :) Super dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło pięknie, sama chciałabym taki swój własny ręczniczek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszły Twoje hafty :) Na ślub też dostaliśmy imienne ręczniki, ale raczej był to haft maszynowy... Ale prezent jak najbardziej udany :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent bardzo ładnie wyszły. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyszły te hafty na ręcznikach!!!

    OdpowiedzUsuń