poniedziałek, 6 maja 2013

...spacerowo:)

Witajcie:)
Nareszcie zrobiło się ciepło co skusiło mnie do spaceru po starówce mego miasta.
Pokażę Wam coś czego nie pokaże Wam żaden przewodnik:)
Dziś skupiłam się na murach krzyżackich.
Przy okazji był kiermasz rękodzieła.

Oczywiście zakupiłam małe co nieco.
Ceramiczny naszyjnik:)
Mam słabość do ceramiki i chyba do niebieskiego:)

Na murach naszego miasta stoi wiele postaci- mieszczanie, Krzyżacy i inni.


Czyż to nie jest piękna ozdoba murów?

A tego wszystkiego pilnuje smoczek

W tym tygodniu wieczory spędzam na szyciu czegoś 
czego nigdy nie szyłam.

Miłego dnia.
Pozdrawiam
Malutka
:)



5 komentarzy:

  1. piękny spacer i ceramika cudna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły spacerek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki:)Ciekawa jestem co szyjesz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ;-)))
    bardzo miły spacerek Dziękuję...
    a mogę podpytać gdzie takie mury stoją ??

    OdpowiedzUsuń