niedziela, 5 maja 2013

...wyniki candy

Witajcie:)
Dziękuję wszystkim za życzenia imieninowo - blogowe:)
Niech się spełnią i to wszystkie:)
Na początek pochwalę się kwiatami, którymi zostałam obdarowana przez męża.

Ale do rzeczy.
W losowaniu wzięło 32 osoby.
Sierotką Marysią został mój M.
Teraz wiekopomna chwila.
 
Wylosowane zostały trzy osoby.
 Tak wiem miała być jedna osoba, ale nie mogłam się powstrzymać:)
 
Pierwsza otrzymuje nagrodę główną,
czyli Aneta
 

Dwie pozostałe osoby otrzymują nagrody pocieszenia.
Co to będzie?
Niespodzianka!!!

Proszę o kontakt wszystkie szczęściary.

 Wszystkich zapraszam na smaczną kawę z ciachem:)
Miłej niedzieli.
Korzystajcie z tych cudnych promieni słonka.
Pozdrawiam
Malutka
:)

18 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym:) A kawusią i ciachem chętnie się poczęstuję:) Pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm kawusia wyglada suuuper :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Candy mnie niestety minęło , to pewnie wina mojego gapiostwa i bywania a nie bycia. Żałuję, oj żałuję.Z okazji imienin składam Ci/Tobie same serdeczności i wielu powodów do uśmiechu.
    Szczęśliwym wygranym z nieskrywaną zazdrością gratuluję , bardzo , bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęsciary:))) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatki. Wszystkiego dobrego na te wczorajsze imieninki. A zwycięzcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę szczęściarom :) Dziękuję za zabawę :) I wszystkiego naj, naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj... Tak pogoda cudna-słoneczna , och tylko korzystać ;)
    A na kawkę i ciasto to bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje! dziekuje za zabawe:-) wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny za każde słówko napisane w komentarzach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za kawkę i miłą zabawę. Zapraszam do siebie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wygranym :), a Tobie dziękuję za zabawę :O)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pozostałym szczęściarom .
    Tobie dziękuję za kawkę z ciachem, zabawę i M za wylosowanie. Frezjowy bukiet od męża śliczny.
    Pozdrawiam i biegnę na meila.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, a dla Ciebie przesyłam serdeczne życzenia imieninowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratki dla dziewczyn ;) A Tobie bardzo dziękuję za zabawę ;)śliczne kwiatuszki dostałaś, na pewno pięknie pachniały :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o rety to naprawdę ja wygrałam !!!!cieszę się ogromnie i po ciężkim tygodniu dziś taka radosna wiadomość ...zaraz wysyłam maila i jeszcze raz ogromnie dziękuję!!!i "sierotce" też oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę :)))
    Gratulacje dladziewczyn

    OdpowiedzUsuń