niedziela, 2 czerwca 2013

...relaksik:)

Witajcie:)
Weekend był dla mnie pracowity.
Spędziłam go w pracy,
 a resztę wolnego czasu na małej wycieczce.
Byłam chwil parę nad morzem.
 
 Teraz w wolnej chwili zapraszam na ciasteczko z kawusią.

Świeżutki kubek Kate Alice, 
o którym ostatnio marzyłam, 
zakupiłam na wycieczce:)
Taki prezent z okazji Dnia Dziecka:)

Teraz zapraszam na twórcze buszowanie po necie.
Chciałam się z Wami czymś podzielić.
Kiedyś próbowałam decu na tkaninie,
a ostatnio poszperałam w sieci kilka ciekawych stron o transferze.
Na tym blogu  znajdziecie kursik transferowy i grafiki do ściągnięcia.
Znalazłam również ciekawe grafiki (można je wykorzystać również do papierowych spraw :) )
A tu szablony na trzy pudełeczka do wydruku.
Tak wiem, że świąteczne, ale czy to czemuś przeszkadza?

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.

Miłego dzionka.
Pozdrawiam
Malutka
:)




5 komentarzy:

  1. Życzę smacznej kawki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. MMMmmmm kawusia, przysiadam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych chwil paru nad morzem zazdraszczam , że aż strach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki nadmorskie pewnie cudne:) kawusia wygląda smakowicie poproszę o jedną:) buziaki kochana*)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm..kawa i ciacho - pycha :))) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń