wtorek, 16 lipca 2013

...coś nowego

Witajcie:)
Zwiedzający, odwiedzający, komentujący i inni, którzy czytają mojego bloga wiedzą,
 że swego czasu szyłam broszunie.
Wiecie, że bardzo lubię je robić.
Ale kiedyś podpatrzyłam na blogach szyjących (np. u Llooki), 
że wykorzystują tę formę jako poduszki.
Są oczywiście dużo większe.
Oczywiście zapragnęłam taką mieć.
Odpaliłam zakurzoną maszynę i fruuu.....
Oto pierwsza moje poduszka typu broszunia....hehe.
Ostrzegam, nie jest ona ostatnia.
Oprócz tego powstała zawieszka w kształcie domku.
 Jak na razie stoi w szyciowym kąciku.

Jak Wam się podobają nowości szyciowe?

Jutro życzę słonecznego dnia bez kropli deszczu.
Następny post też będzie szyciowy :)
Pozdrawiam
Malutka
:)

14 komentarzy:

  1. To coś co ciągle mam na myli a nie zrobiłam ani małe ani duże...super ! Wspaniałe dzieła. A domek przeuroczy !

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie cudnosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna podusia i super domek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł! Jak widać ta forma sprawdza się i w małym, i w dużym rozmiarze :)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny domek,a poducha kwiat wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę szyciowych talentów... :) Brochy super a poducha świetna :) Ta domkowa też :) Fajnie wygląda na kanapie taki miks różnych poduszeczek :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszła! Trzymam kciuki za kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam do Ciebie z forum, tam pokazywałas owieczkę:) Bardzo tu milutko i szyjątka zachęcają. Owieczkę zamierzam też zrobić -- jak się uda:) Domeczek słodki! Uległam szyciu całkowicie. Zapraszam tez do mnie "Mamusiowe uszatki i inne uszytki"

    OdpowiedzUsuń
  9. super bo ja mam takie broszki od ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają . ten domek jest idealny do dziecięcego pokoiku. fajne te twoje pomyślunki!

    OdpowiedzUsuń