poniedziałek, 15 lipca 2013

...sezon truskawkowy

Witajcie:)
Kocham truskawki.
W tym roku sporo ich spałaszowałam.Sezon ma się już ku końcowi.
Dlatego postanowiłam uwiecznić tę chwile.
Uszyłam.
Truskaweczki zamieszkały w słoiczku po kwiatkach

z musującymi serduszkami do kąpieli.
W międzyczasie wzięłam udział w truskawkowym candy u Brujity.
Nie mogłam się powstrzymać.
Udało mi się wygrać pocieszajkę.
Wypatruję listonosza.

A Wy jakie kochacie owoce?

Dziękuje za komentarze pod wcześniejszymi postami.
Następny post zapowiada się szyjący.
Wszystkim życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
Malutka
:)

8 komentarzy:

  1. ale fajniutkie truskaweczki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z truskawkami w słoiczku :) Ja ostatnio gustuję w malinach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie!!! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super truskawki, można cieszyć nimi oczy cały rok:) Moje ulubione w tym sezonie to właśnie truskawki, jagody i arbuz, chociaż to ostatnie zalicza się do warzyw;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej, a truskaweczki bardzo smakowite ! Szkoda, że pluszowe :D:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń