poniedziałek, 12 sierpnia 2013

...moje pierwsze scrapy

Witajcie:)
Post iście papierowy.
W tytule zawarłam prawie wszystko.
 ...zbliżenie...
(papier Pion, perełki, brokat w kleju, kwiatki, taśma papierowa, scrapki maszynkowe od Lilki)
 ...warstwy...
 ...kwiatek z Lemoncraft ...
 Drugi w tonacji czarno-białej.
Ramka malowana, cieniowana szarą farbą i brokatem z lakierem (pozostał z remontu łazienki).

 Gdzieniegdzie papier potraktowałam szarą akrylówką.

W scrapach wykorzystałam zdjęcia ślubne pewnej przemiłej pary, 
którą serdecznie pozdrawiam (jeśli czytają).
Dziękuję za możliwość wykorzystania zdjęć.
Oczywiście scrapy są ich własnością.

Życzę słonecznego dnia :)
Pozdrawiam
Malutka
:)

4 komentarze:

  1. Ślicznie Ci wyszły! Mnie też taki scrap chodzi po głowie - wersja dziecięca - ale się boję, że nic mi z tego nie wyjdzie... Ale z czystej ciekawości myślę, że spróbuję :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! ta rameczka wokół państwa młodych jest cudna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń