czwartek, 29 sierpnia 2013

...Podlasie :)

Witajcie:)
Milczałam, bo miałam problem z Internetem.
Na szczęście już jest wszystko w porządku.
Na początek obiecane zdjęcia z urlopu.
Jedwabne
 Tykocin
 Białystok- Białostockiej Muzeum Wsi
 Białystok - Pałac Branickich

 Święta Woda
 Krynki

 Kruszyniany - meczet
 Grabarka
 Augustów

Suchowola

 Supraśl



Wnioski z podróży.
Zdecydowanie tam żyje się wolniej, nikt za niczym nie goni, nie realizują wymyślonych potrzeb.
Ludzie życzliwi, żyjący zgodnie z naturą.
Dużą rolę w ich życiu pełni religia i historia.
W tle słychać muzykę disco polo z lat 90-tych np.

a to wszystko w pięknych malowniczych terenach.
Aż trudno jest się odnaleźć w rzeczywistości.

 Dla tych co dotarli do końca zdjęć z urlopu
drożdżówka z jabłkiem. 
Przepis znalazłam TU
Kolejny post będzie szyciowy.  
Miłego dnia pełnego promyków słonka.
Pozdrawiam
Malutka
:)

5 komentarzy:

  1. Też uwielbiam Podlasie. Co prawda byłam tam króciutko, ale udało mi się wejść na Grabarkę i zwiedzić piękne Muzeum Ikon w Supraślu. Chciałabym tam wrócić na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chce się tam wrócić na dłużej i upajać piękną przyrodą...:)

      Usuń
  2. Znam te strony bardzo dobrze :) I bardzo je lubię! Chciałam tylko sprostować nazwę Pałacu.. Powinno być BRANICKICH a nie Bartnickich ;)
    Pozdrawiam,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sprostowanie.
      Błąd już poprawiłam.
      Też te strony bardzo polubiłam :)

      Usuń
  3. Widze że byłaś aż kilometr ode mnie:) sanktuarium Święta Woda to moja okolica:) cieszę się że podlasie pokazało sie tak miło.Następnym razem zapraszam na herbatke:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń