środa, 7 sierpnia 2013

...poduszeczki i zakupy

Witajcie:)
Oj, działo się ostatnio.
Dziękuję wszystkim za odwiedziny i przemiłe komentarze.
Dzięki nim jeszcze bardziej pobudziliście mnie do tworzenia.
Szyłam troszeczkę.
Oto kolejna partia poduszek kwiatków.


Dzisiaj otrzymałam paczuszkę z przydasiami ze sklepu Lemoncraft.
Skusiłam się :)))
Zobaczcie jakie cuda.

Dla wszystkich, którzy mają smutny dzionek piosenka.


Jeśli ktoś coś ciekawego stworzył w tym tygodniu, to może pochwalić się tym na blogu ABily Secretly.
Szczegóły TU.

Życzę chłodnego dzionka.
Pozdrawiam
Malutka
:)

9 komentarzy:

  1. fajne te podusie, zwłaszcza jako ozdoba, bo jesli chodzi o praktycznośc to już mniej-te mniejsze kwiatki troszkę cisną w plecki:)Podlinkujesz sie u mnie??Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mnie nic, a nic nie ciśnie. Bardzo lubię mieć ją pod głową:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Podusie są rewelacyjne!!! A zakupy scrapowe chyba zawsze cieszą :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak patrzę na te podusie to mam ochotę przyjechać do Ciebie i zasnąć przy nich ! :D:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń