niedziela, 15 września 2013

...słoiki

Witajcie:)
W tym roku postanowiłam zamknąć kilka pyszności w słoiki.
Inspiracją do działania był post na tej stronie,
 gdzie znalazłam link do etykietek, które skradły moje serce.

Oprócz tego zapraszam Was na wyzwanie wiankowe na tym blogu
Mi się pomysł kołacze, ale nie wiem czy zdążę.
Trzymajcie kciuki!
Nagrody są cudne.
Sami zobaczcie.

Co jeszcze u mnie?
Powiem tylko tyle, że na warsztacie jest papier i tkanina,
 ale co z tego wyjdzie niebawem się wyda.

Jak dla mnie to zza oknem jest brr...
Czekam cierpliwie na dzionki bez kropli deszcze.

Pozdrawiam
Malutka
:)

7 komentarzy:

  1. Cześć to my! kusicielki:)
    Nie marudź tylko rób wianek, bo jak nie to zobaczysz, że Ci naklejki ze słoików poodpadają:)PS. A tak na poważnie to nawet nie wiesz jaką frajdę nam sprawiłaś tymi swoimi powidłami w ubrankach. Asia S

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słoiczki z pysznościami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. az jestem ciekawa co wyjdzie z papieru i tkaniny a słoiczki cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przymierzam się do słoikowania:)U Ciebie wyglądają pysznie:)
    Czekam z niecierpliwością na papierowo, materiałowe twory:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności:) Uwielbiam przetwory:)Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm..pysznosci i jeszcze pieknie wygladajace :) Zycze pieknej pogody! U mnie po wczorajszym deszczowym dniu, dzisiaj zawitalo rano piekne slonce :) Jest cudnie! Mam nadzieje ze u Ciebie tez :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń