piątek, 20 września 2013

...wyzwanie wiankowe

Witajcie!!!
Skusiłam się na realizację wyzwania wiankowego 
Mój wianek został przerobiony z innego wianka, 
który możecie zobaczyć Tu.
Postanowiłam stworzyć wersję bardziej neutralną.
Wykorzystałam bazę styropianową, troszkę juty, brzozowe gałązki,
 sznurek jutowy, nici, skórzane kwiatki, 
domek z klamerką zakupiony w empiku, koronkę i guzik.
Efekt same zobaczcie.


 Życzę miłego oglądania.

Dziękuję za przemiłe komentarze odnośnie tagów.
Bardzo mi się ciepło zrobiło na sercu.
Jesteście niesamowite!!!

Pozdrawiam
Malutka
:)
P.S.
Co to jest I love Friday! ? Zapraszam do zapoznania się z ideą zabawy tu.:)
 

10 komentarzy:

  1. pięknie, delikatne i z gustem

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wdzieczne to wiankowe wyzwanie-tez mnie kusi :) A Twoj wianuszek swietny wyszedl! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wdzieczne to wiankowe wyzwanie-tez mnie kusi :) A Twoj wianuszek swietny wyszedl! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń