sobota, 2 listopada 2013

candy u Malutkiej :)

Witam wszystkich 
stałych bywalców i nowo przybyłych :)
 
Dla  wszystkich przygotowałam obiecane candy urodzinowe.
 
To już trzecie urodziny bloga.
Przeżyłam w tym czasie sporo miłych chwil,
 napisałam 336 postów,
 przeczytałam dużo ciepłych słów, 
poznałam wiele twórczych blogerek,
 kilka nawet poznałam osobiście,
zobaczyłam wiele inspiracji . 
 
Dzięki Wam chce się
 żyć i tworzyć.
Z całego serca Wam dziękuję :)

Oto zestaw do wygrania:
- wianek, który prezentowałam wcześniej TU,
- ramka do zdjęć,
- tabliczka na rabatę i nie tylko,
- przydasie - wszystko, co może przydać się do stworzenia, 
np. serwetki, warzywa ozdobne, guziki, wstążki, bazy kartkowe i inne...
 
Zasady jak zwykle te same.
Zostawiamy komentarzyk pod postem. 
Umieszczamy informację na swoim blogu + zdjęcie o candy.
Ci co nie posiadają bloga proszę o podanie swojego maila w komentarzu - to ułatwi sprawę później.

Zapisy trwają do 30 listopada 2013 do godzinny 22.00 
Ogłoszenie wyników następnego dnia
 W dniu moich urodzin.

No to kto chętny?

Pozdrawiam
Malutka
:)

51 komentarzy:

  1. Ha ha dobrze że zajrzałam ;-) Zapisuję się jako pierwsza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się do Ciebie z wielką przyjemnością :)
    Może tym razem się uda :)
    WIELKI BUZIAK dla Ciebie :)
    I życzę jeszcze 100 lat w blogowym świecie z samymi sukcesami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogło mnie tu zabraknąć :) Kolejnego owocnego roczku życzę i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, ja też ustawiam się do kolejki, po takie cukieraski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) I ja też ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i życzę wielu inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego życzę! Oczywiście też ustawię sie w kolejeczkę po te piękności. Zapraszam do mnie na misiową wymiankę! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także staję w kolejce! Nie może mnie tu zabraknąć :O)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie! staję w kolejce!
    http://malahabka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A i ja jestem chętna, stanę grzecznie w kolejkę jak myszka i będę robić pipi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce i życzę wszystkiego co najlepsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja też ustawiam sie do losowania Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Konkursy zostawiam młodzieży, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, ja, ja chętna oczywiście jestem :)))) Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja jestem chętna na te cudowności!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też grudniowa, więc może mi się poszczęści :)

      Usuń
  15. I ja sie zapisuję:)
    baner u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejnych blogowych lat życzę i oczywiście staję w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję kolejnej rocznicy i życzę kolejnych twórczych i udanych

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 urodzin:)
    I już się wciskam w tą kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. serdeczności z okazji kolejnej rocznicy! Gratuluję i grzecznie ustawiam się w kolejce.pozdrawiam ciepło Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm trzecie urodziny to już coś więc serdecznie gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych latek blogowania :-)
    po słodkości oczywiście się ustawię :-)
    info u mnie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam :) Ja też z chęcią ustawię się w kolejce :)
    I gratulacje z okazji urodzin bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę blogowi wielu lat i ustawiam sie w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam:) ustawiam się w kolejce bo super candy urządzasz. Agata

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Po0zdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję 3 rocznicy i życzę wielu kolejnych.
    Z przyjemnością pomarzę o twoich prezentach.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem chętna, więc szybko ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się z przyjemnością zapisuję :) Banerek na dole tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przedłużam ogonek: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam Twoją wytrwałość w prowadzeniu bloga, szczególnie, że często publikujesz i dzielisz się tym co tworzysz, super :)) Z wielką chęcią się zapisuję ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny zestaw . i ja się skuszę :) zapraszam również do mnie nitkapanipee.blokspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja spróbuję szczęścia :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. nagrody cud miód! cieszę się ze przy okazji tego candy miała okazje poznać Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja się z przyjemnością zapisuję i już teraz składam najserdeczniejsze życzenia! dużo pomysłów i satysfakcji z twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczności dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  37. dołączam do zabawy:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja się ustawiam w kolejce i zostaję tu na dłużej :)
    Banner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się również :)
    Banerek na blogu: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się do zabawy :) Zapraszam też na moje Urodzinowe Candy. Banerek i cukierki na http://www.tworczaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. z okazji zbliżających się urodzin życzę Tobie pogody ducha,
    optymizmu, pomyślności wszelkiej,
    wymarzonego samochodu, własnego gniazdka,
    stu milionów kolorowych papierków,
    które ludzie nazywają pieniędzmi
    i dużo zdrowia, żeby to wszystko wytrzymać.
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne nagrody! Z wielką radością ustawię się w kolejce po słodkości :)
    Zapraszam do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowne cukieraski. cudowny blog.czemu trafilam dop teraz tutaj?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twego Bloga :D takie wspaniałości uszykowałaś, ze nie da się przejść obojętnie :) Pozdrawiam cieplutko...Kinga

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się :)
    ja za to mam urodzinki 4 grudnia, więc gdyby udało mi się, to miałabym urodzinowy prezent :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń